Thursday, May 3, 2012
Wednesday, February 1, 2012
Hello Kitty And Angry Birds Birthday Cupcakes - Pn. Rahayu
Salam 1 Malaysia :).... Ini ada satu lagi tempahan cupcakes Angry Birds dan Hello Kittty dari Pn Rahayu
Untuk Birthday Anaknya..... Happy Birthday Zahraa :)
Monday, January 23, 2012
Al-Fatihah Buat Arwah Izwan Pilus (Khairil Izwan Pilus)
Salam... Al-Fatihah untuk Arwah Khairil Izwan Pilus di atas pemergian beliau pada 20 Januari 2012, 6.15pm yang lalu... beliau meninggal dunia akibat infection dlm darah.. semoga roh beliau ditempatkan dikalangan org yg beriman Amin...
Sedih sgt atas pemergian Anak Saudara kak Ida nie... arwah Izwan nie mmg seorg yg manja... ingt lagi dulu arwah Izwan penah menyandar kat kak ida sewaktu pemergian ayahanda kak ida sambil borak n menenangkan kak Ida.... Al-Fatihah
| Gambar terakhir Kak Ida sekeluarga bergambar dgn Arwah Izwan di rumah family beliau time raya ~ ~ |
Cupcakes Pertunangan Ayunie
Salam.... Congrates Diucapkan pada Ayunie di atas pertunangan beliau... Nie tempahan cupcakes dari Cik Ayunie untuk set hantaran pertunangannya... tema Purple and white
Set mcm nie 25 pcs = RM 55
Monday, January 16, 2012
Yana Samsudin & IDAERA CUPCAKES
Salam... Haa Jumaat yg lepas sewaktu kak Ida wat gerai Promosi di Pasar Tani Putrajaya persint 2... Gerai kami telah dikunjungi Yana Samsudin yg comey nie hehe.. Mula2 x perasan gak Yana samsudin nie tgh bli cupcake kitaorg sbb ramai customer bli time tue.. dah lama baru kak ida perasan Yana samsudin nie sbb rambut die pnjg slalu dlm movie rambut die pendek je kan... bile kak ida tgkap gmbr ngan die baru lar customer2 len prasan tu Yana samsudin n ramai lar tgkp gmbr ngan Yana hehe.......time2 niaga Sempat lg tangkap gmbr ngan Yana hehe... Thanz Yana sbb bli Cupcakes Kak Ida Hehehe... Sori gmbr2 silau skit sbb waktu malam hehe... Teringat cite Bini-bini ku Gengster n Adnan Sempit hehe
![]() |
| Yana Samsudin Bergambar Didepan Gerai IDAERA CUPCAKES |
![]() |
| Kak Ida & Yana Samsudin yg comel.. |
p/s : Aha Jemput lar dtg ke Gerai Cupcakes IDAERA CUPCAKES di putrajaya setiap hari Jumaat yeee :)
Exclusive Car Cupcakes, Ferrari, Mini cooper, Volkswagon n Audi
Anniversary Cupcakes, 25pcs Set, Dila's Order.
Salam semua... Nie ada lagi satu tempahan set Anniversary 25 pcs dari Dila.... Tema yg di ingini love2 and pokok2 n bunga2 love.... Set macam nie siap dgn box and reben... RM 55 shj..
Thursday, January 12, 2012
Set Cupcake Pertunangan Razif & Nor
Salam 1 Malaysia... Haaa nie ada lagi satu tempahan Set Pertunangan Cupcakes.... Sbnrnye Razif nie adik kandung kak Ida sendiri hehe.. Ok Set camni 25 pcs Harga RM 55 je.... ade love2 n bunga2 tema warna plak pink... dalam buttercakes n aising die buttercream..... Comel2 dan lazat
Angry Bird, Elmo & Mickey BirthDay Cupcakes
Yuhuuu… Ok nie ade lagi satu tempahan… Theme die Angry Bird, Mickey Mouse & Elmo…. 25pcs Set mcm nie harga RM 55 jeee… Hehe…. Comel-comel dan Lazat…
Angry Bird n Elmo BirthDay CupCake For Nina
Salam 1 Malaysia….. Kak ida ada menerima tempahan lagi untuk 12 pcs set cupcakes sewaktu berniaga di Pasar Tani Kota Damansara (Uptown).. Actually tempahan nie dlm bulan lepas tp baru skang nak upload hehe.. ok ni kat bawah nie gmbr cupcake nye Angry bird n Elmo mmg Femes angry bird skang hehe…12 pcs camni ciap ngan kotak and reben sume harga RM30 je…… Enjoy d’cupcakes
Subscribe to:
Posts (Atom)






























